JULEGAVE! Åben dagens låge og få en overraskelse! Find dagens låge her!
0 produkter 0,00
Produktet blev lagt i kurven!
Gå til kurv
Køb for DKK mere og få GRATIS fragt!
Tillykke - du får GRATIS fragt :-)
Gå til kurv

Ofte stillede spørgsmål

Vi har forsøgt at svare på alle dine spørgsmål her, men skulle der mod forventning være noget du ikke finder svar på, håber vi at du kontakter os, så vi kan få lov at hjælpe dig :-)

Tlf.: 31 86 33 57
Email: kundeservice@hobbii.dk
Facebook: https://www.facebook.com/hobbii.dk/

Mvh Hobbii.dk teamet

 

Bestilling

Alle bestillinger skal laves via vores hjemmeside, man kan ikke bestille via tlf.

KAN JEG ÆNDRE I MIN ORDRE?
Vi kan ændre eller fjerne varer fra din ordre, hvis den endnu ikke er sendt fra vores lager. Så snart den er behandlet, vil du modtage en e-mail.

Det er desværre ikke muligt at tilføje noget til din ordre, da vi ikke kan hæve yderligere fra din konto, efter du har brugt dit kreditkort på vores side. Du kan dog altid ringe til os, få slettet den første ordre og derefter lave en ny med alle varerne. Det lyder mere besværligt end det er, ring til os, så fikser vi det ☺
Tlf.: 31 86 33 57


KAN JEG BESTILLE EN SPECIEL INDFARVNING?
Du kan blot angive indfarvningsnummeret i beskedfeltet under bestillingen. Vi kan selvfølgelig ikke garantere, at vi har den, men vi vil gøre alt for at finde den!


ER MIN ORDRE SENDT?
Så snart din bestilling er behandlet af os, sender vi dig en e-mail. Så har du ikke modtaget en e-mail fra os, er din pakke endnu ikke afsendt.


HVOR ER MIN ORDRE?
Hvis du har bestilt levering til hjemmet, vil din pakke blive leveret der. Har du bestilt afhentning, vil din pakke blive leveret der. Vi har desværre været ude for, at PostNord glemmer at få scannet pakken ved ankomst. Det gør, at det ser ud til at din pakke har ligget flere dage på et omdelingscenter (selvom pakken reelt er klar til afhentning). Du kan så vælge at tjekke ved dit udleveringssted, eller ringe til Post Danmark på tlf. 70 70 70 30 og høre dem ad. Husk at have dit forsendelsesnummer klar. Det finder du på mailen fra os, der bekræfter afsendelsen af din pakke.

 

Betaling

ER MIN ORDRE GÅET IGENNEM?
Du får en ordrebekræftelse til den mailadresse, du har opgivet, næsten lige efter at dit køb er blevet godkendt.


KØBET GIK IKKE IGENNEM, MEN DER ER BLEVET LAVET EN RESERVATION PÅ MIN BANKKONTO ALLIGEVEL? 
Der kan i sjældne tilfælde være en reservation på din bankkonto, hvis der opstod en fejl under betalingen. I så fald frigøres beløbet indenfor 1-5 bankdage.


HAR I EN RABATKODE JEG KAN FÅ?
Ved at følge os på de sociale medier som f.eks. Facebook og Instagram, er du altid først til at få vores rabatter og tilbud. Vi anbefaler også, at du tilmelder dig vores nyhedsbrev for ikke at gå glip af noget.


KAN JEG BESTILLE VIA TLF?
Nej, desværre er du nødt til at bestille via hjemmesiden. Det er det mest trygge valg, således du ikke skal oplyse dine kreditkortoplysninger over telefonen.

  

Levering

Vi sender alle pakker samme dag, hvis der bestilles inden kl. 16.30. Der kan dog ved spidsbelastninger blive pålagt en ekstra dags levering. Bestiller du inden kl. 16.30 fredag, kan du forvente at få din pakke leveret lørdag!


HVOR ER MIN PAKKE?
Du kan altid tracke din pakke ved at klikke på det link, vi har sendt til dig. Du finder linket i samme mail, som bekræfter afsendelsen af din pakke. Alternativt kan du søge på den her: http://www.pakkeboksen.dk/track-trace.html. Post Danmark vil fortælle dig, hvornår din pakke er klar til afhentning via den e-mail og evt. telefonnummer, du opgav til os ved bestillingen.


JEG MANGLER EN PIN KODE TIL AT KUNNE HENTE MIN PAKKE MED
Du kan få den udleveret ved at ringe til Post Danmark på tlf.: 70 70 70 30.


MIN PAKKE LIGGER KLAR, MEN JEG HAR IKKE FÅET BESKED
Hvis du kan se på track and trace linket, som vi sendte med i den mail du modtog, da vi afsendte pakken, at pakken ligger klar til afhentning, kan du bare henvende dig på posthuset med gyldig legitimation og få pakken udleveret. Du skal altså ikke nødvendigvis vente på et forsendelsesnummer eller mail/SMS fra Post Danmark.


HVORFOR SKAL JEG BETALE NÅR JEG HAR OPNÅET FRI FRAGT?
Vores fri fragt gælder kun for udleveringssteder. Vælger du at få pakken leveret hjemme, skal du betale fragten som normalt.


MANGLER DU DIN ORDREBEKRÆFTELSE?
Hvis du ikke har fået en ordrebekræftelse kort tid efter, at du gennemførte din ordre, kan det betyde at en fejl er opstået ved dit køb. Det kan også være fordi du har indtastet en forkert e-mail. Kontakt os, så kan vi hjælpe dig.


DER MANGLER NOGET I MIN PAKKE
Desværre kan der ske en smutter på lageret. Du skal selvfølgelig have alle de varer, du har bestilt, så ring til os på vores skønne supporttelefon, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at rette op på fejlen! Tlf. 31 86 33 57.

 

Retur & Bytte

FORTRYDELSESRET
Du har altid 14 dages fortrydelsesret ifølge den gældende forbrugerbeskyttelseslov.

Her hos Hobbii har vi dog valgt at sløjfe udløbsdatoen. Vi bytter med et smil om det så skulle være 1 år siden, du købte produkterne af os! Dette betyder, at du som kunde har ret til at fortryde dit køb præcis hvornår du har lyst. Varen der sendes retur skal selvfølgelig være i god stand og ikke have lugtgener eller anden skade der gør varen usælgelig.


REKLAMATIONSRET
Reklamationsretten dækker varer som er fejlbehæftet ifølge gældende forbrugerlovgivning. Hvis du ønsker at reklamere gældende fejl på en bestilt vare, skal du kontakte os så hurtigt som muligt efter du har opdaget fejlen. Reklamationer som skabes inden for to måneder fra det tidspunkt fejlen er opdaget anses altid som indberettet i tide. Du som forbruger har 3 års reklamationsret.

Vi står selvfølgelig for returfragten ved godkendte reklamationer.



HVORNÅR FÅR JEG TILBAGEBETALINGEN FOR MIN RETUR?
Det kan tage nogle dage for Post Danmark at levere pakken til os, og yderligere nogle dage for os at behandle pakken. Derefter skal vores bank lave overførslen til dig. Normal behandlingstid vil derfor være en uges tid. HUSK at skrive en besked til os angående, hvad du ønsker, når du sender noget retur til os.

Vi forsøger altid at betale tilbage til det kreditkort du har benyttet ved køb, men i særlige tilfælde vil vi efterspørge et kontonummer vi kan indbetale pengene til.


TAGER I ALLE PAKKER RETUR?
Vi tager alle pakker retur, så længe varerne er i god stand. Produkter med lugtgener og brudt emballage tæller ikke som god stand, og tages derfor ikke retur.


KOSTER DET NOGET AT LAVE EN RETURORDRE?
Du skal selv betale for fragten retur, medmindre det er vores skyld, at du sender noget retur - så dækker vi naturligvis.


HVORDAN LAVER JEG EN RETUR?
Du sender blot pakken retur til vores adresse og vedlægger en besked med dine ønsker. Vil du have penge retur, et tilgodebevis eller nye produkter? Vi er til at tale med ☺

Vores lager-adresse:

Hobbii.dk
Priorparken 371
2605 Brøndby


Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os telefonisk, via facebook eller via vores mail. Vi glæder os til at høre fra dig!

Tlf.: 31 86 33 57
EMail: kundeservice@hobbii.dk

Telefonen er åben: 09-17 man-tors og 09-16.30 fredag  

 

Få rabatter og nyheder på mail